یاوری: ضعف های مدافعان و دروازه بان پرسپولیس را می شناختیم
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا، 'محمود یاوری' سه شنبه شب پس از دیدار تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد: در آغاز همكاری با فجر سپاسی اعلام كردم بازیكنان این تیم توانایی های زیادی دارند و به شجاعت و شهامت آنها به خصوص در مقابل تیم های بزرگ ایمان داشتم.

یاوری اضافه كرد:‌ هفته گذشته در حالی كه موقعیت های زیادی داشتیم، به این خوبی بازی نكرده بودیم و در روزی كه یك ورزشگاه به دنبال برتری پرسپولیس بود، با شهامت و جنگیدن به 3 امتیاز رسیدیم.

یاوری اظهار داشت: در بین دو نیمه، چند كلمه با نفرات صحبت كردم و از آنان خواستم با دوندگی و شجاعت به بازی روی زمین روی بیاورند.

وی افزود: با شناختی كه از دفاع و دروازه بان تیم پرسپولیس داشتیم، از ابتدای هفته در تمرینات به تمرین شوت زدن پرداختیم و خوشحالم در این مورد اشتباه نكردیم و به پیروزی دست یافتیم.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز ادامه داد: ما 3 گل از بازی زمینی بدست آوردیم در حالی كه پرسپولیس اینگونه نبود و بیشتر از توپ های بلند استفاده می كرد.

یاوری در خصوص اتلاف وقت 'سیروس سنگچولی' دروازه بان این تیم گفت: وی بازیكن با تجربه ای است و با این حركات، سعی داشت تا از سرعت حملات حریف بكاهد.

گفتنی است، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز عصر امروز با نتیجه 3 بر 2 تیم پرسپولیس تهران را مغلوب كرد.

3783 / 1589





:: برچسب‌ها: اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: